-->


Здравейте приятели! Любимата ни игра Pandanda за жалост вече е затворена. Една от главните причини е финансова. Може само да се надяваме Pandanda отново да отвори врати. Ако и вие силно го желаете като екипа на Pandanda Blog BG харесайте страницата в facebook --> facebook.com/DaOtvorimVratiOtnovoVPandanda

Какво ново за iPandanda

Здравейте приятели,

Като за начало искам да ви съобщя отново, че Pandanda се завърна, но вече под ново име iPandanda. Ето го и адреса на който можете да намерите играта : http://beta.ipandanda.net

Искам да ви предупредя, че играта ми е малко съмнителна. Но все пак се регистрирах. И какво да видя. Няма елит членство. Пускат те с много пари и ПандаЗлато за да можеш да и накупуваш всичко което и без това не е скъпо. От всякъде можеш да си накупуваш дрехи.

Започва се от 1 ниво, но не можеш да качиш по-горно. Като цяло играта не е много стабилна, но пак можете да се забавлявате. За конете и шейните! Ами можете да си купите, но не и да ги карате. Събират се билети, но едва ли ще можете да ги замените за нещо с Зинг.

Е това е за сега от мен. Ако се появи нещо ново веднага ще ви пиша ;)!!!

-bobo96 или по-познат на iPandanda Nixy

10 коментара:

Unknown каза...

hi podkrepam te tova koeto kaza no ve4e mooje da se karat kon4eta i sheini no za drugoto si prav ni mislq 4e e taka zashtoto oshte e nedovurshena imat oshte mnogo rabota po neq i mejdodrugoto https://www.facebook.com/DaOtvorimVratiOtnovoVPandanda promeni si imeto na pandanda's blog hostera iska da govori s teb

Анонимен каза...

на мен ми зарежда само и нищо не стажа

Unknown каза...

На мен също само ми зарежда...

Bobbyrangelov каза...

Трябва да се регистрираш ! :)

Bobbyrangelov каза...

Ти също! Със старите регистрации вече не може !

Bobbyrangelov каза...

Той ми има фейсбука по всяко време може да ми пише ако иска да ме пита нещо ще го направи! :)

Unknown каза...

Не разполагат със файлове и затова.Някъде към 3 месеца ще е стабилна.Скоро както научихме ще има дракони!

Анонимен каза...

edva se registrirax samo mi zarejda i zarejda

Unknown каза...

eto moq email:
bojitenkov@abv.bg

Unknown каза...

molq se da sa skoro mnogooo iskam drakonnn xD xD xD :)

Публикуване на коментар

Моля пишете на кирилица!