-->


Здравейте приятели! Любимата ни игра Pandanda за жалост вече е затворена. Една от главните причини е финансова. Може само да се надяваме Pandanda отново да отвори врати. Ако и вие силно го желаете като екипа на Pandanda Blog BG харесайте страницата в facebook --> facebook.com/DaOtvorimVratiOtnovoVPandanda

Как да се регистрирам в iPandanda

Здравейте приятели,

В фейсбук страницата забелязах, че много от вас се оплакват, че не могат да влязат в играта и не им зарежда.

Като за начало искам да кажа, че не можете да играете със старите си панди и за да влезете в Pandanda трябва да се регистрирате от ново. Също така да използвате ново име и е-поща, защото старите макар и не използваеми са заети.

За да се регистрирате от ново трябва да натиснете на бутона "REGISTER" , който се намира на лентата отгоре над играта. След като го натиснете пишете ново име парола и поща. След което попълвате дадения в код и готово. Вече сте регистрирани.

За мен е странен този нов начин на регистриране и пак ви казвам, че играта ми е малко съмнителна затова моля ви бъдете на щрек.

-bobo96

7 коментара:

Анонимен каза...

neshto pak ne mi zarejda zashto?

Bobbyrangelov каза...

Не забравяй, че ти трябва ново име и поща!!!

Анонимен каза...

Izvinqvai,no iskam da te pitam ne6to.Tai kato na teb ti zarejda,moje li da se svarja s teb po e-mail i da ti dam informaciqta koqto da vavede6 za da me registrira6.Ako si saglasen,i vse pak ako si saglasen az ne ti znam e-maila?

Unknown каза...

Здравейте,
от известно време опитвам да се регистрирам,но без успех!Направих си нова поща в абв.бг, защото прочетох, че трябва.Спазих инструкциите,написах си данните кликнах "NEXT", а след това започна да зарежда. Вече чакам от 30 минути http://www.prikachi.com/images/26/6304026Q.jpg Може ли да ти дам данните си по и-мейла ,за да ми направиш регистрация? petya_0599@abv.bg напиши ми писмо,ако имаш възможност!
Петя

Bonka Kalincheva каза...

Благодаря за помоща! Вече успях да се регистрирам! :)

Анонимен каза...

kak uspq na men ne mi zarejda

Анонимен каза...

не мога да намеря къде е register

Публикуване на коментар

Моля пишете на кирилица!