-->


Здравейте приятели! Любимата ни игра Pandanda за жалост вече е затворена. Една от главните причини е финансова. Може само да се надяваме Pandanda отново да отвори врати. Ако и вие силно го желаете като екипа на Pandanda Blog BG харесайте страницата в facebook --> facebook.com/DaOtvorimVratiOtnovoVPandanda

Спомени от миналото #1 - ХЕДЪРИ

Здравейте панди,

Реших да направя поредица от постове в, които да се опитвам да ви върна малко назад във времето. Да си припомним как играехме любимата си игра и какво се случи с блога през това време.

За първия от тези постове успях да открия едни от първите си хедъри, които съм правил за блога. Разбира се тогава не разбирах кой знае какво от програми и както сами виждате хедърите ми не бяха добри. Естествено с времето и уменията ми се подобриха и в момента резултата е пред вас. За финал само да вмъкна, че пред последния хедър ми е подарък от nando панда, която в началото ми помагаше с постовете и дизайна на блога.



Това е от мен за сега и първия пост от поредицата "Спомени от миналото" Очаквайте още през седмицата. Забавлявайте се, харесайте фейсбук страницата ни и не спирайте да вярвате, че Pandanda ще се завърне защото аз вярвам.

-bobo96

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля пишете на кирилица!